00:15 اگر کس گریه میکنه بخاتر این نیست
00:15 اگر کس گریه میکنه بخاتر این نیست
00:13 به کره ای بگو چرا گریه میکنی:Was uro?🧐🙂
00:11 خنده تلخ من از گریه غمگین از تر است
00:13 مشابه ها
00:11 حسی که الان تجربه میکنم و متنفرم ازش:)
00:22 ولی امشب خوشحال ترین دختر دنیـــا میشم!:)
00:29 من در حال فرو پاشی روانی تو هم بگو حرف دلتو:
00:14 پدرجونم خیلییی زیاد دلم برت تنگ شده😭😭😭
00:22 خستم از این همه کشیدن.........
00:10 ارزش دیدن داره ببین...........
00:23 𝒄𝒍𝒊𝒑 ♥️✨:
00:11 ما ی روز بخندیم باید شیش روز تاوان پس بدیم:)))
00:15 خخخخخ بخند به این حالت خوشحال نباش 💔🫡
00:25 کسی پی ام نده ! میشه یکی حالم بورسه ؟.. : )
00:12 وگرنه خیلی از زندگی سیرم 🥺💔
00:11
00:10 هیچ کسی بغض گه لوی دخترا رو نمیتونه درک کنه
00:24 کاش نصیبم بشه ................💔💔
00:13 من برات خیلی گریه کردم 🥲❤️🩹
00:07 حرفی ندارم ، شاید بعضیاتون درکم کنید
00:14 فقط بغلم کن🙂 .
00:24 چقدر گفتیم حالمون خوبه و خوب نبودیم 🥹💔
00:07 ⋅•⋅⊰∙∘☽بعضی وَقتا کل وجودت گریه میکنه جز چشمات☾∘∙⊱⋅•⋅
00:18 به غم گفتم از چی من خوشت میاد گفت......
00:17 من از دار دنیا که خودمو داشتم، اونم به تو باختم، من سوختمو ساختم
00:09 دختران رو اعصبانی نکنه گناهن :)
00:10 قوی باش همیشه....................
00:09 نیاز دارم به یع بغل.....(:🥲💔🫂...