00:13 ------------------------------
00:13 ------------------------------
00:09 کاش بودییی.....................
00:19 لعنت به اون ک الان ماهته....!))🥀🖤
00:10 ................................ مشابه ها
00:09 خیلی سختع بغضتو کنترل کنی .........
00:09 یا مثلا کسیو نداری بری باهاش حرف بزنی🙂
00:05 :)🌚
00:29 من اون شب گریه نکردم 🖤😔😔😔😔😔😔😔
00:04 ولی هیچکس نمیفهمه.......... . ..
00:11 هعی...............................
00:05 فراموش نمیکنم شبی راکه:)>>>>>>
00:12 ولی هیچکس درک نکرد............
00:36 دیگه از گریههام معلومه حالم بده💔🌱
00:11 غم بار.......................💔
00:14 ` براۍ چیزے کہ میخوای تلاش کن نہ آرزۅ!•👌🏽🌱𓍱 `
00:07 . .
00:18 من که همیش موقع خنده گریم میگیرع ………..
00:08 بچه عاشق بودن اینارم داره 🥲💔
00:12 شکسته:)......... 💔......!!!!!!!!!!!
00:27 منوقتیکهکسیوکهدوستدارموازدستمیدم:)
00:10 هیچوقت یادم نمیره ک چجوری گریه میکردم🥲💔
00:10 گر شکستی کسی ، بشکنی از دیگری ...
00:14 🥀Yanana yandı gönül ömrüm azaldı
00:27 :)))))))
00:16 وقتی اشکشو در میاری اون بیرون یکی هست که اشکاش رو پاک کنه..
00:06 کجا رفتی با این همه خاطره بیادمانده؟!
00:19 اگه شما هم مثل بابسفنجی حالتون بد بود کامت کنید و خودتونو دلداری بدید
00:08 ..............................!