00:13 وهر بارکه هیچ جوابی براش پیدا نمیکنی غمگین تر میشی
00:13 وهر بارکه هیچ جوابی براش پیدا نمیکنی غمگین تر میشی
00:20 بهترین وایب______ پیانو:) 🎹🖤🩶🤍.
00:28 حاضرم بمیرم اگه فقط یک بار بخندی (:🥀
00:16 جوری که پیانو حس گریه بهم میده؛ مشابه ها
00:15 این اهنگ مثل بعضیا اشک های خیلی رو در اورده
00:36 🖤...Reynmen - Derdim Olsun
00:22 چند ثانیه ی حال خوب .......................
00:17 ولی صدای پیانو آرامش بخشه .....🎹
00:20 چند دقیقه حس خوب با پیانو ( اگه حالت خوب نیست گوش کنش )
00:08 ویدیوی کوتاه غمگین فلسفی پیانو
00:23 و او روح مرا جلا میداد. .
00:36 .....چقدر پیانو زدن قشنگه.....
00:27 آرامش با این قطعه پیانو وایبش بهشتیه
00:22 🎹🎧✴〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
00:38 استوری غمگین احساسی برای مناسب
00:55 قشنگ ترین..:::::::::::::::::::::
00:08 سلااام به غمگین ها............
00:08 =)
00:30 مگه بهت دروغ گفتم؟...(:🖤
00:08 شاید قلبم تیکه تیکه باشه ولی لبم میخنده...!
00:40 خلاصه بگم که داره پیانو میزنه همین :)
00:18 تومثلنواختنکلاویههایپیانوزیبایی؛
00:19 پیانو.........................
00:08 هیچ چیز ابدی نیست...✨️🤍
00:09 هیییییی:(... . .
00:32 غمگین🫠🥺.....................
00:45 🥀 Üşüyürdün qişda sene yay oldum
00:15 پیانووووووووووووووووووووووو*-*