00:15 حتماااااا....🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞
00:15 حتماااااا....🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞
00:15 تروخدا تنهام نزار لطفا:) 😭
00:12 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:13 زندگی شده خنده های مصنوعی 🙄🙋🏼♀️ مشابه ها
00:15 آلرژی دارم نسبت به هر انسانی :)
00:16 دل من هواتو کرده کاش الان کنارم بودی🙃🫀
00:08 من سعی کردم ولی نشد تو سعیتو کن شاید بشه🖤💔
00:14 :(((..........!!!!!!!!!!!!!!!!
00:12 هر روز شو می سلامتی یار😅🖤💔🥀
00:07 اینبار دیگ کاری میکنم حتی کماام رفتم برنگردمآ🙂💔🖇️:
00:27 منوقتیکهکسیوکهدوستدارموازدستمیدم:)
00:09 خطاب به اطرافیانم؛
00:13 من همینم که هستم نیازی ب تو نیس😒😭💔
00:34 با من از عشقت حرف نزن نزن🙂🖤🖤🖤
00:15 ...........💔🖤🙃..............
00:07 بعدتوهمهیروزامثلغروبجمعن!
00:09 #تنهایی #غمگینی #دنیا #مردن#🖤
00:07 اصلا ما بد شما خوب باش داش!؟ :)
00:08 غم............................
00:15 ........ سهم ما فقط (غم است) 😔
01:00 باز هم با یک اهنگ جدید از میلاد غم و آبروهام😉
00:08 من طاقتم کمع خودت بمون برن همع(:
00:25 ساغرم شکست ای ساقی...
00:09 دخترانه.....دختر قوی.....سختی..
00:10 ما نسل غمگین هستیم با تصاویر شاد
00:09 ی زندگی آروم میخام بدون هیچ آدم ک.شری
00:12 توهم ؟...........................
00:13 دنیا تو هرر دقیقه یه سازی میزنه باید رقص همشو بلد باشی وگرنه....