00:30 اگه علاق منده کلیپ کردی هستی لایک کن❤💖❤️🔥
00:30 اگه علاق منده کلیپ کردی هستی لایک کن❤💖❤️🔥
00:11 کسی که ماه داره اما خب.....!((
00:55 بر باد رفت در غم و حسرت جوانیم بی آرزو چه سود دگر زندگانیم 💔😥
00:11 رفتی و من و ولم کردی...:)«ویدیو غمگین» مشابه ها
00:08 پسرا وقتی غمگینن بغلشون کنید و نزارین...
00:05 فراموش نمیکنم شبی راکه:)>>>>>>
00:12 لایک و کامنت یادت نره ........
00:23 دیالوگ های ماندگاری با صدایی #مرد.خاکستری🙃
00:16 دیگه واسه یه آدم نرمال شدن دیره!
00:09 شکست خوردن یه واقعیتع ک تغییر توش پیدا نمیشع:)
00:10 میگفت درد داره ولی کسی باورش نکرد(:💔
00:57 میشه خندید اما شاد نبود...😂💔
00:11 غم بار.......................💔
00:20 هعیییی💔........................
00:10 فقط اونجا که شایع میگه:بابا من این نبودم...🫠🙃🥲
00:07 . .
00:09 بحث بحث انتظارهه....
00:13 خسته_ع_این_زندگیییی_تکراری:/:)
00:15 میدونستم نمیشه میخواستم شرمنده خودم نشم 🖤🖤
00:35 عاقبت جانِ مرا این همه غم میگیرد!🙂🖤
00:18 من که همیش موقع خنده گریم میگیرع ………..
00:14 سلامتی دل 🥀🥲.................
01:30 چقد تفاوت بین بودنا و نبودناس🙂🖤🖤🖤
00:14 آنچه ما تجربه کردیم برای سن ما سنگین بود
00:14 صادقانه بهش بگو بدون هیچ کم و کاستی
00:05 بی وفا بودی ولیکن اگر بودی منم بودم(:🖤
00:51 بهترین و غمگین ترین اکس دیت :)
00:10 ای کاش این دروغ هاتون واقعی بود 😞🖤