00:21 چه گریه های پشت این خنده هاست…:)
00:21 چه گریه های پشت این خنده هاست…:)
00:10 __
00:03 ما دیگه کلا کاری با هم نداریم ...
00:13 کمی حق ببینیم 🤝🏻🥲ــــــــــ مشابه ها
00:26 باب اسفنجی کاش فقط بودی:))💔🩹
00:34 //////////////////////////////////////////
00:24 "منهمیشهبودمولیتو هیچوقتنبودی💔"
00:12 ترسم اَ مرگ نی.............⚰️🥀
00:07 ..............................
00:09 یه مُشت چرت و پرت شده حرفِ منطقی
00:14 رفتاریرونشونمیده..
00:07 بدون عنوان .............🙂🙂🙂
00:14 ولی من دیگه خسته شدم :)))))))))))))
00:13 ما قبل از اینکه این بشیم،این بودیم:)💔
00:18 انگار اینجام اما نیستم
00:23 .................................
00:07 مهرسانام بارشو بست ولی خداروشکر نرف
00:27 هنوز بهت فک میکنم با اینکه ازت پرم..
00:07 هه!-........................🚶♀️
00:11 ساته کم مرگه و ساته کم ساوه هی😢
00:19 ::::::::::::::::🎭💔:::::::::::::::::
00:15 😔💔.........................]
00:14 :))))
00:56 💔🙂............................
00:13 این چقدر منه.
00:11
00:08 POV: :
00:27 میبردم دلیل بردم تو بودب:).....