00:04 مود
00:04 مود
00:17 رفتی موندم تک و دستبرنمیدارنردوبرغا!🙂🖤
00:10 ....... از این ادم ها بیزار بودم.... 💔
00:17 اشک:)))💔............................. مشابه ها
00:12 #خوشا آنان که یاری باوفا دارند نع #دلبر لاشی 💔😔
01:00 خستم از این جماعت عاشق کُشه لاشی پرست؛
00:25 اروهات ارزومه:)
00:12 Lovemlllllllllllllppppppppppppp
00:13 هرکیکهباهامباشههرچیوپاشباشه!-:)
00:12 🫀VS🧠
00:21 ترجیح میدم چیزی که خراب شدنیه رو خودم زودتر خراب کنم! . .
00:13 جوری ک روزام داره میگذره 🚶🏻♀️⛓️💥
00:07 هعی🙂💔
00:03 ههی
00:24 💔...........................💔
00:19 آسمونم دیگه بد وضع ابراش...
00:14 ههی
00:08 :)
00:20 شده تکه کلامم تا قیامت: خداوندا چرا امد چرا رفت💔
00:06 ++
00:22 همه چی به کنار فقط........(:
00:10 خدایا صبری که دادی........))))
00:13 برو ولی ببین کی بر میگرده)))).!
00:27 برام فرستاده یه قلب بنفش)::::::
00:06 فقط این تنهایست که منو سفت چسبیده 🖤
00:22 میگم. مرده هرکی میپرسع حالتو ازم.!
00:09 من ترو آرزو کردم یکی دیگر تورا دارد😔💔
00:29 من هر روز پر دردم...