00:15 ﻳﻫ #ﻋﺻﺑﻳﻣ ﻛﻫ ﻛﺳی ﻧﻣﻳﺗﻭﻧﻫ #ﺩﺭﻛش ﻛﻧﻫ
00:15 ﻳﻫ #ﻋﺻﺑﻳﻣ ﻛﻫ ﻛﺳی ﻧﻣﻳﺗﻭﻧﻫ #ﺩﺭﻛش ﻛﻧﻫ
00:17 باتوهمهچیخوببود؛🌚🦋🧑🏻🦯
00:17 اگه داری غم گاهی میدونم . (غم(
00:14 کسی نمیکنه درک مشابه ها
00:14 ⃟••??? ????? ????? ɪs ʀᴇᴀʟʟʏ ᴀ ʜᴜᴍᴀɴ..!
00:26 منم بلد بودم حرکت فول بزنم سرت 🖤🙂
00:17 اگه تو اون مرحله تنها ولت کنن این بده
00:09 بدونمنحالتخوبه.:)
00:10 سلام بر آنهایی که هیچ چیز خوشحالشان نمیکند 🖤
00:25 رویتنمموندهجایزخمایقبلا!-:)″🌚💔
00:13 کسایی که دل پاکی دارن زندگیشون به باد.. 🫤😑
00:07 هی
00:22 واقعا قشنگه...............🖤(:
00:11 دختر قصه ما حالش خرابه این روزا:)
00:43 من نباشم برا کی بخندی؟ من نباشم دل به کی ببندی؟
00:16 الانتوکمپعاشقاتوترکم؛🌚💔
00:41 تمام حسم یخ زده بیا دوباره زندم کن🖤
00:43 احساس ادمارو نابود نکنین:)....
00:45 مهیار باشه؟🥷🏻🖤
00:12 مواظبم باش؛:) .
00:11 دپ
00:24 ولی این آهنگ زیبای ترکی خیلی قشنگه
00:22 دگر بعد تو ...عاشقی ممنوع!
00:12 عشق فقط سه حرفه🥲 💔
00:07 .؟....؟.......................
00:09 من همیشه انتخاب دومت بودم(:💔
00:30 کاش الان پیشم بودی ک نیستی:) آهنگ خیلی قشنگیه
00:18 بعد تو گلوی من پاره میشه میدونم🙃💔