00:12 یادتون رف؟.......💔 ✞آتیـ 𝒜𝓉𝒾𝓈𝓊𝓃 سـان✞
00:12 یادتون رف؟.......💔 ✞آتیـ 𝒜𝓉𝒾𝓈𝓊𝓃 سـان✞
00:11 ولی این جمله ای که جیمین گفته🙃🥺
00:24 pov
00:14 کم کم فهمیدم که واقعاً برای هیچ کس معنایی ندارم. مشابه ها
00:16 ..............................
00:41 ..................... :(.........
00:12 واسهکسیکازارتفاعبترسه...🖤❌️
00:11 چرا عاشق کسایی میشیم که نمیتونیم بهشون برسیم؟
00:15 بی انصافی نکن!💔..............
00:09 من به این چاره بیچاره دچارم هرشب🖤
00:10 همیشه وقتی کسیو دوس داری از دستش میدی 🚬😢
00:19 حتیخورشیدنمیدهاینحسوبهزمین!-:)🌚🦖💗
00:15 حیح... 💔🚶
00:29 :)))))))))))))))))))))))))))))
00:28 با کاراتون ادمو پشیمون میکنین😮💨😒
00:33 غم این صحنه رو فقط ی پسر درک میکنه🖤ツ
00:06 من که این چوریم .............
00:09 اینا هیچ وقت دروغ نیستن.......
00:21 #دانیال🐈⬛🍷. !
00:13 رفتنت هیچ اع دوصت داشتنم به تو کم نکرد🖤🪦
00:10 دپ....!!! حق نیس بخدا چلا نمیفهمن
00:09 🚬🗑🕸 .
00:23 من بلد نیستم مثل سگ زندگی کنم:)! 🖤😐
00:14 ناراحتیشو تحمل میکنه ولی نبودتو نه💔😑
00:18 اوننِمیدونستچقدبرآمفرقدآشت:)
00:39 خعلی خوب بود، قفلی جدیدم.....>>>
00:13 #کلیپ🦋🥀. .
00:14 .."گشتم نبود نگرد نیست"..