00:14 بودی قول میدادم قدرتو بدونم:)💔
00:14 بودی قول میدادم قدرتو بدونم:)💔
00:14 میگن، کسی که غم تو سینشه خیلی بیشتر میخنده؛/
00:25 منم بد بودنو بلدم اندازه تو میتونم سرد باشم بلدم
00:13 شد شد نشد میشینم زاره گریم رو اه مشابه ها
00:15 مشتی فراموش کردنی وجود نداره:)
00:14 ولی من هنوز چشمامو می بندم تصور میکنم...🥺
00:15 ولی حیف حرفای قشنگ که همش زِر مفته؛
00:11 بگو چی بهت بدهکاره:)؟
00:15 ✦خمارتمنباشیتنهاییکجابرم؟✦
00:21 Pov
00:06 هیچکس:)
00:25 فاقد عنوان:))))))))))))))))))))
00:03 این منم:))))
00:21 آدم وقتی عاشق میشه ترسو میشه، عوض شدن تو باعت ترس منه...
00:15 درستع گذاشتی رفتی یهو از سنگ شدی..:)🥀
00:35 🦥 چقدر بد بود💔
00:23 تو رو دیدم انگار دلم لرزیدو...
00:14 هعب:).............................
00:19 کاش روزی برسه جلوت خودمو بکشم:)
00:06 از ته اعماق وجودم حسش میکنم))))+
00:16 دوستت دارم🥺♥️ .
00:15 باور نکنـ اگهـ گفتمـ بیبیـ حالمـ خوبهـ
00:13 :)
00:10 I`m so sorry girl... :))🚶🏼♀️
00:39 زبونتمیگهبرو،چشمتمیگهمننرم؛🌚🦋
00:15 همه شون دروغ هیچکس. واس هیچکس نمیمونه 🖤🦋
00:15 هیچوت سهمت نخواهد شد 😑🖤💔...
00:12 نمیخوریتوبهمن!-:)″💔🌚🚶🏻.