00:08 ' اینِجآ ترکِ انِسآن از سیگآر هم راحتتَره
00:08 ' اینِجآ ترکِ انِسآن از سیگآر هم راحتتَره
00:12 هعبب ولی ما هنو با این سن کممون گنا داریم!...
00:06 بقولشادمهر؛ تقدیربیتقصیرنیس❕:) ☁️🌱
00:16 بعد ی شکست شده تسلیم دردا...... مشابه ها
00:15 و منی که هرروز دارم روزشماری میکنم:/
00:12 از یه جایی به بعد به نبودشون عادت میکنی؛
00:11 درسته...
00:31 گناهای این شهر با من...🖤
00:13 :). .
00:13 ..............................
01:05 🖤🥀...Kırılmış her yanım
00:07 دلم میخواد....................
00:29 دیگه منتظر من نباش...🥀
00:20 🥀...Düştüğüm gibi kalkarım
00:11 دیگه حتی تو اوج دلتنگیامم نمیخوامت.
00:09 :)
00:13 مــیــدونـمـ بــد شــدمــو:) 🖤
00:18 + + + + + + + + + + + + + + + +
00:09 هیچی نشد ..................🖤🥀
00:10 و رفیقی که شد معشوقه عشقم ):):
00:28 فراموش میکنی درحالی که درونت آتیش گرفته 🥀
00:24 اون بدون تو حالش بهتره تا حالا ب این نکته دقت کردی؟!
00:15 باهاش مشکلی ندارم:)
00:16 •*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*
00:15 اهنگش>>
00:12 کنسرت نمیزاریم!
00:17 هرچی کشیدم از اونایی بود که مثل ما بودن ولی از ما نبودن..
00:13 اینا سنگینی همون حرفاییه که نتونستی به کسی بزنی