00:15 -من-💙🚶♀️
00:15 -من-💙🚶♀️
00:13 ولیع این بع شدت حق بودا........(:
00:04 چقدر زود بزرگ شدیم ............
00:08 ..........🖤.................... مشابه ها
00:06 :)
00:14 هی
00:04 اتفاقا سخت بود...خیلیم سخت گذشت،ولی من وانمود کردم حالم خوبه:)💯🖤
00:18 افراد دور تر میشن و ما نزدیک تر🕸️💔
00:11 حقیقتتلخ..!
00:14 #ولی گم شدن تلخه و لذت بخش...🤎😌
00:12 من توی تاریکیم، عمق تاریکی :)))
00:12 ما غصه بقیه رو خوردیم اما نوبت ما که رسید اونا گفتن نوش جونت ما سیریم
00:09 نوشته بود:🐾🧑🏻🦯
00:09 هعب،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:25 قلب من قلب یه عاشق قلب تو... 🙂🖐🖤
00:24 عاشقانه و غمگین ...چته رفیق عاشق من💔🖤
00:16 خیلی زخم خوردیم؛ولی خراش بـ دل کسی ننداختیم!😅🖐🏻🖤💯
00:09 نباید حسودی کنمـ ؛ تـ کـ دیگع مال من نیستی..:)🍻🥀
00:09 ما خوب بودیم منتها حافظه ی اونایی ک بهشون خوبی کردیم ضعیف بود..!😅🖐🏻🖤🥂
00:18 انگیزهای برا رسیدن ب کسی ندارم(((:
00:13 چن تا ابر [یادگاری] اینجاست...!
00:24 چیشد؟! :)
00:07 انتظار احترام نداشته باش!...
00:03 غرورم نمیزاره...
00:07 تا کاغذ بغلش کنه...(:
00:10
00:05 هعب((((:
00:15 حال شبهای مرا همچون منی داند و بس..!🕊🖤