00:33 این همه سال حیف..🖤
00:33 این همه سال حیف..🖤
00:06 یجا باید بدجور تو ذوقت بخوره تا بزرگ شی...!
00:17 هممون Bega رفتیم و فقط داریم با لبخند خودمون و بقیرو رو گول میزنیم:))
00:18 هعیی آقای قاضی...هعیییییییییییی مشابه ها
00:08 . .
00:07 هعی ..........................
00:14 استوری دپ .ریمیکس ترکیبی......
00:11 یهو شدم ی پسر آروم با ی قلب داغون...❤️🩹.
00:06
00:24 کل ِذوقوشوق ِمنازدسدارهمیره...:)
00:18 اره هیچکس اهمیت نمیده پس بیخی رفیق....!
00:15 `چیزی که تو میبینی و نمیبینن`
00:06 و گاهی مرگ تنها گزینه ی درست است:((
00:14 بهترین بیو گرافی غمگین بهتر 🙂🥀
00:13 همیشه دوست بودم نه بهترین دوست ...
00:16 بگو`
00:18 من بعد گفتن اینکه نه بابا اون موضوع برام مهم نیست
00:22 سلامتی اون عشقی که گونموخیس کرد🙃❤️🩹
00:06 یه جایی باید بدجوری تو ذوقت بخوره تا بزرگ بشی این قانونه✓
00:30 کلیپ دخترانه پسران لاتی رفاقتی غمیگن عاشقانه عکس
00:09 امضای تک تک شونو دیدم...........
00:09 رفتنیهارفتهاندماهممیرویم💔` -🖤!
00:30 اگه شد بدی بهت رفت وشد غریبه زندگی همینه..🖤
00:24 یه روزایی از همه فاصله گرفتم!؛»
00:28 تو رفتی من با خاطره هات چیکار کنم 💔🥀
00:09 ولی خب یآس؛. . .
00:17 تو خیابون..!
00:19 حامیم حرف دل من رو اهنگ میکنی دوست داریم