00:21 وابی خوبی دارهههه؛))))))))))))
00:21 وابی خوبی دارهههه؛))))))))))))
00:13 رَفتَناونآییکِه،اِدِعآموندَندآشتَن🖤🐺:
00:22 منازتخیلیتوقعداشتموخیلیعقبموندی.
00:07 مشابه ها
00:17 بدتر از خودم تو خیابونا پرن سردرگمن....
00:05 .......................
00:17 کسی تاحالا پا گذاشته رو دلت 🙂🖤
00:11 ی زمانی دخترم صدام میزد 😅💔🙂
00:35 تو mesleموادی، من معتادتم ᷒ᰰᮬ݄݃ᩘ.
00:18 من که جام خوبه ، فقط خودشو کرد در به رد...
00:18 همه چی فراموش میشه...:)
00:12 ای بابا❤️🩹🪽
00:13 دلم گرفته امروز بجور••••••••••
00:24 از حال و این روزات بگو؛
00:23 برگردمـ بهـ دنیایـ هفتـ رنگـ.... جاییـ کهـ نباشهـ قلبـ منـ از سنگـ🌈🌈
00:15 ................................
00:12 دنیا اگه قشنگ بود اولش گریه نبود
00:14 ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:11 حیحّـ.. ... . .!
00:11 ............💔🥀............
00:16 فقط عشق میتونہ اینقد آسیب بزنہ...
00:20 🎶🩻.
00:24 May your hands always be mine`
00:14 صدات هنوز که هنوزه توی گوشمه💔:
00:08 ماٰ توْ تَنهاییآمونْ گُـــم شُدیٍمَْـ🐺🦎🖤✌🏻^_^
00:23 بازمکهزیادهستولیمثاوندیگهنی.
00:29 بگو دکسم داری حتی اکه الکی باشه🥲
00:13 ولی تو قشنگ ترین گناهم بودی:))