00:07 چراازکوچیکترینحرفشاینقدناراحتشدی؟
00:07 چراازکوچیکترینحرفشاینقدناراحتشدی؟
00:13 "ولی یاد نگرفتی با من موندنو:)"
00:05 (((:
00:11 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> مشابه ها
00:10 میدونین که هیچکس زشت نیست؛)
00:04 :)💔
00:08 تنهانفعهفامیل😂
00:12 بی متن.......
00:27 من یه عاشق بدبختم:)💔............
00:15 نکشتیم ولی زخمیه کل تنم:)💔
00:21 ʕ·ᴥ·ʔ..............ʕ·ᴥ·ʔ
00:05 اما این حس بدی داره:))))💔🙂.
00:14 گُممکردیگُمتکردم؛🌚💤🌃
00:07 ++
00:58 قفلیع تو چیح بیب>>>>>>>>>>>>>>>>؟
00:39 کجایی تو که قول دادی میایی 😭😭
00:13 هیچ وقت یادم نمیره که چجوری باعث شدی اینجوری گریه کنم
00:15 بازم میاد به خوابم...
00:20
00:22 این جا کسی نیس حرفش سند .. این آدما فقط میخان قلب بشکنن..[:
00:28 ی روزایی میاد ک حالت از خودتم ب هم میخوره -!
00:17 💔
00:38 چیزی ندارم بگم چون حقتر از این ندیدم🙂🖤
00:12 Pov: وقتی با کلی ذوق بهش پیام میدی و میزنه تو ذوقت💔:)
00:15 سلامتی سگم.......................
00:28 یکی حاضره؛ همه چی بدع بهت..♡[؛
00:59 :(((((((((((((((((((((((((((((
00:22 یه چی بده دود کنم بره یادما🚬🗿