00:07 بعد من کسی حق گریه نداره چون دلم از زمین و زمان پره
00:07 بعد من کسی حق گریه نداره چون دلم از زمین و زمان پره
00:17 قلبم تیر میکشه تیکه تیکه تیغ میکشح⛓🍷
00:05 ولی نمیتونستیم بخندیم؟:)
00:18 اسمش نمیدونم عقدستِ یا چی...؟! مشابه ها
00:15 تنهایی و نامردی هیچ حسی بد تر از این نیست
00:05 حسبی ربی!. گاد شکرت
00:14 رمیکس ایسین متنفرم...
00:23 :)🖤
00:27 اگه قیامت قصه باشه💔
00:06 اَگربآلوَپَریهَمبآشَد،دِگَرشُوقِپَروآزنیست🖤🕊️️
00:46 دلخوشیم تویی وقتی میام از سر کار🫂🫀
00:13 قدر همو بدونیم دنیا کوتاهه زیر خاک انتن نمیده
00:28 افســوس!
00:11 ...............................
00:19 تو نمیتونی نه نمیتونی بی من باشی!
00:06 وقتی دلتنگ باشی هربار که صفحه گوشیت روشن میشه قلبت میزنه.دلت میلرزه
00:22 حرفی ندارم درمقابل این اهنگ..........
00:17 قَلبِم از حَسرت پُره...!🖤
00:07 چشمات، قشنگترین سیاهیِ سرنوشتم بود:)🖤🥀
00:27 ازتوباپروانههاحرفمیزنم...
00:13 دلم برات تنگ شده................
00:20 این یه قانون عجیبه تو قضیه عاشقی که سر خیلیا میاد
00:23 بغلم کن شاید فردا برم از دست:)!🙂🫂
00:10 دردا آدمـا رو تغییر میدن....؛!
00:25 مثلِ اینکه دلم برات تنگ شده:))
00:16 خدایا عشقمو بردی منم ببر بدون اون نمیتونمممم.
00:30 ولی ما واسه این همه غمگین بودن، خیلی جوونیم..!
00:21 هی چقد دلم تنگه رفتنی که بر نمی گرده