00:09 `یکی که اینجوری هوامو داشته باشه`...>>>
00:09 `یکی که اینجوری هوامو داشته باشه`...>>>
00:18 نـه بـابـا گـریــه چیـه... :)
00:23 موقعیت:وقتی نمیتونی فراموشش کنی!🖤
00:06 تو روز تولدت میفهمی که واسه کی مهمی... مشابه ها
00:25 ولی من اولین بارم بود که با گفتم دوستت دارم!(:
00:16 من دیگه بدون تو نمیتونم ...:)))
00:11 آره واقعا.............،.........
00:28 #با خیال او ولی تنهای تنها میروم...🖤🚶♀️
00:48 🤍...سن یاریمین قاصیدی سن...🤍
00:15 برا هرلحظه دلتنگیم نمیتونم بش تکس بدم آرومم کنح🙂💔
00:15 دلم برای خودم تنگ شده.......)))
00:13 خب باید بگم که.........🥲💔🚬
00:16 وقتی همه راه های پشت سرمون بستیم..
00:05 کاش این همه کاش وجود نداشت:))
00:24 دلتنگ یار بودن چیز خوبی نیست:)))
00:37 تهژه بیرکر منژه بیرنکه…:).. .
00:11 اخرین دیدارمون یادته؟:))))))))
00:29 امیدوارم هیچ وقت غمیگن نباشید
00:07 _ حقققق🙃
00:10 قوی ترین باری که آدم به دوش میکشه فکرای تو سرشه❤️🩹🙃
00:19 دلـم تـنـگ شـده واسـه بـام تـهـران
00:21 💔🥀..........................
00:09 شد شد، نشد میرم خودمو از رو مبل پرت میکنم پایین...;)
00:20 منم میخوام قاب عکس شم.........
00:16 غم گرفته دوباره صدامو 🙃
00:26 ........................💔🙂!!
00:14 زندگی ما تو شب شروع میشه:). .
00:14 🖤✨