00:13 گاهی درمان لازم نیست مرگ درمان است .
00:13 گاهی درمان لازم نیست مرگ درمان است .
00:14 جلوم ی آلبوم پراز بچگیمو تاب سرسرس 💔
00:32 #تو اگه دوسم داشتی. . . 🖤🚶🏼♀️
00:08 دیگه نمیتونم نقش به آدم مغرور رو بازی کنم واقعا فقط میخوام گریه کنم مشابه ها
00:09 واما حالم بسیار خوب است🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹
00:14 .................................
00:15 آره میگذره ..
00:19 من بمیرم یا بمانم هیچکسی دلتنگ نیس
00:15 حالمو نگاه 😢💔🙇 .
00:12 همیشه کنارتم حتا اگه شیطان هم باشی...
00:08 خیلی گناه دارن..،درکشون کنیم(:
00:13 -جسمیساکت،ذهنیپُرازهیاهو؛
00:23 من دوستت دارم حتی با اینکه میدونم دوستم نداری💔
00:15 اونایی که درک میکنن تو کامنتا دستا بالا🙃🖤
00:24 .................................
00:15 ولی طُ قلبمــو شکستیـ🙂 🌒
00:30 ولی جوریکه پیشرو از درد میگه...:)
00:11 فقط درد وفا دارد....؛))🙂🤘🏼🖤
00:10 غم هایم را نمیتوان شمرد ... بسیار است بسیار
00:15 دنیا اگه خوب بود دیگه مجازیش رو نمیساختن.... :)
00:11 ............... 🙃🩶.............
00:14 چقدر باید بگذره ؟؟تا غم بگذره):
00:19 اینموزیکمهیاروتاحالانشنیدی!!
00:25 چی بگم........................
00:28 خسته شدم . . .
00:28 و از همه مهم تر درد میکشهاما حاظر نی کسی بدونه😅💔
00:06 ....
00:39 دخترا هیچ پسرا شما بگین 🥲🥲🥲