00:10 حرفی ک تو دلت داری...🖤🥲
00:10 حرفی ک تو دلت داری...🖤🥲
00:11 قلبامون دیگه قلب نیس، قبره..💔🥀
00:19 و شبی هست که نباشد پس از آن فردایی...
00:12 اسطوری غمگین خنده وگریه تنهاییی مشابه ها
00:21 💔🥀....؟.......................
00:34 Just shayea.
00:07 من خیلی درد کشیدم خیلی🖤🖤🖤🖤🖤
00:12 خوشش بیاد خودش میاد. ۰۰۰۰۰۰!
00:11 ولی درد حرفایی که بهم زدینو هیچوقت فراموش نمیکنم..:)..
00:07 کاش در کودکی مرده بودم ممنون که پستم رو نگاه کردی فالو ؟
00:10 ولی یاسمن حامد دوس داشت😭🚶♀️🖤
00:10 ................................
00:16 هیچکس نمی دونه تو از درون داری چه چیزی رو تحمل میکنی
00:47 ........................
00:42 هعی واسه دردام همیشه بهونه دارم😪
00:13
00:03 - چرا با کوچیکترین حرفش رنجیدی!؟
00:27 فقط خودت میدونی چقدر درد میکشی!!؛
00:10 ↜ارتبآط کمتر؛کیفیت بیشتر!🖤🗿↝
00:12 من که دشمنت نبودم ............
00:31 کلیپ حقیقت. :) 🖤
00:23 عشق در قلبم تموم شد 🥀🖤.....(
01:00 قلبم درد میکنه..................🖤
00:12 رفیق ببخش منو.................
00:17 من اصلا حالم خوب نیست..........
00:08 هیییی................................
00:11 اشک ها درد نیست گاهی لبخند ها بدترین درد انسانهاست.
00:09 به محض اينكه....................