00:12 of loneliness I enjoy..🙂🖤
00:12 of loneliness I enjoy..🙂🖤
00:11 خودکشی:)
00:15 خسته شدم از این.........))))))
00:23 بودی تو خون من مث مواد…یه شب نباشی حالمه خراب!! مشابه ها
00:15 .................................
00:11 ماکه مشتری هرروزتیم :)
00:12
00:17 هوم قلبم.....................🥺🖤💔
00:17 🥲
00:09 ...مراقب حرفایی که میزنی باش!...
00:07 دلای مهربون خوشبختی رو کمتر تجربه کردن..:)
00:13 هیچوقت شخصیت واقعیم رو ندیدیوگرنهنمیگفتیعاشقمی
00:09 هه🫥 ما حتی یه نقطه مشترکم نداریم
00:12 تقصیر توعم نیس خب عاشقم نبودی...
00:28 من تنهایی راحت ترم ممنون........!🖤🤝🏻
00:20 نلر گوردو گوزوم.................
00:09 شده دلتنگ شوی..................😞🖤
00:11 وقتیازهمهعالمبریدیودیگهچیزیبراتمهمنیست
00:18 دلـم میـخـواد فـقـط بـخـوابـمـ🥀🕯
00:07 خلاصه ای از زندگی من......... 🙂💔
00:08 نگران نباشید........!!!!!!
00:08 من زیاد میخوابم تا..
00:12 هیچوقت نفهمید....هیچوقت...
00:13 خسته از هرچی که بود:))))))))🖤
00:22 وایبیکهاینریمیکسداره:🖤
00:11 پس من خیلی وقته نابود شدم......
00:13 .......................🙂💔🖤🚶🏼
00:35 دیگه تموم شد اون آدمی که التماست میکرد که ولش نکنی...!