00:21 دل نبند تهش تلخیه.....!💔
00:21 دل نبند تهش تلخیه.....!💔
00:06 این دردناکه ...خیلی خیلی.......
00:29 تا اوجِ خُوشبَختـےپَرواز کُن بـے مََن : )
00:28 باور کنین این دخترا دارن برای زنده موندن میجنگن=( مشابه ها
01:00 واقعن دل آدم چرا اینطوریه چرا میگیره ول نمیکنه🥲💔
00:08 تو زندگی من...................
00:10 واقعا همه چیز خیلی خسته کننده شده^_^
00:09 گریه لعنتی ...لعنتی..لعنتی......
00:11 مرسیحالمخیلیخوبه(:
00:18 یکم بیخیالی تزریق کن به جانم...
00:06 هعی خدا😅
00:17 ㅗㅗㅗㅗㅗㄷㄱㅁㅅ뇻나ㅛㅏㅛㅐ요ㅐㅛ요ㅣㅑ효ㅐㅇ토요ㅣㅣㅎ ㅊ와욭욧ㄴ
00:17 روز های اجباری ، شبای تکراری ...🖤💔
00:10 همون لحاظه قلبه منــــــــ🖤💔
00:22 واییی که این دختره داره..(!::....
00:26 وقتی خود قدیمتو با الانت میبینی..!🖤
00:10 مود
00:21 حق با اون بود ولی من داشتم اینو فراموش میکردم.. :)
00:09 میزان مودی بودنم…🥲
00:15 برسد روزی ..... که بگردید پی من:):
00:15 دیگه خستم نمونده نایی که بخوام بکنم بحث من🚶🏻♂️✋🏻
02:05 وقتی بفهمی چیمگه سردار قلبت تیر میکشه واایی💔🥲
00:15 میخوام ولی یادت چشات نمیزارن..(':
00:15 هروقت کسیو قضاوت نکردی، اونوقت میشه گفت بزرگ شدی.
00:17 (((((((((((((((((((((((((((((((
00:07 چرا اخه:)؟
00:10 ...............................
00:15 ...