00:14 تک تنهام.!!...................
00:14 تک تنهام.!!...................
00:12 ..............................\
00:14 خدا شاید تو منو ببخشی ولی قلب من تو یکی رو نمیبخشه:)
00:14 شاید بودن بعضیا توقلبمون قشنگ تر باشه تاتو زندگینون مشابه ها
00:17 نور اَز دِل عالَم رَفت اِنگار که شرابَم اَز جانم رَفت
00:17 ولی من... حالم خوب نی...🗣🫴🏻
00:09 بهت باور دارم خدا جونم🤲🏻و همینُ بس
00:15 🖤In my heart, it is regretful🍂m
00:25 دیپ تره!)))))))))))))))))))))))))
00:12 هعبب ولی ما هنو با این سن کممون گنا داریم!...
00:06 بقولشادمهر؛ تقدیربیتقصیرنیس❕:) ☁️🌱
00:16 بعد ی شکست شده تسلیم دردا......
00:13 چرا واقعا 🥲:«:......................:«:
00:10 اونجایی که اخوان ثالث میگه....
00:13 :). .
00:16 خطرناکترین خشم متعلق به مهربون ترین ادمهاست
00:13 ..............................
01:05 🖤🥀...Kırılmış her yanım
00:15 وقتی میبینی دوست صمیمیت با یکی دیگه خوشحال تره:
00:07 دلم میخواد....................
00:29 دیگه منتظر من نباش...🥀
00:09 🤌🏻😐
00:13 فقط میخوام برم ی جا تنها باشم تنها )
00:12 میشه بیخیال شید آنقدر من و خودتو اذیت نکنی؟!
00:18 + + + + + + + + + + + + + + + +
00:07 به نظر من سرطان زیبا ترین بیمار .ع :)
00:09 هیچی نشد ..................🖤🥀
00:24 اون بدون تو حالش بهتره تا حالا ب این نکته دقت کردی؟!