00:18 🥀...Kimse beni düşünmesin
00:18 🥀...Kimse beni düşünmesin
00:08 چه کردیدباما که وقتی کسی میمره
00:28 کسی که وتجربه کرده، قلب مهربون تری داره! »
00:05 خُـب.. . ... . .. ...!- مشابه ها
00:07 میروم ز #یاد هاا💔
00:08 منو ول نکنید من دیوونم فردا دم در خونمون رو پوش سیاه میبینیاا🖤💔
00:32 ✨دلتنگتم جوری ک میخاستم بمیرم)
00:08 اما قبلا همه اشکامو ریختم :::)
00:14 من همیشع تنهام دوست عزیز :)...
00:12 هی دیگ حتی خانوادمم درکم نمیکنن :))))))))
00:14 عزکجابدونموسطراهعاشقیکیدیهنمیشی؟!
00:13 Nᴇᴠᴇʀ﹐ɴᴏᴛʜɪɴɢ، ғʀᴏᴍ ɴᴏ ᴏɴᴇ﹐ɪᴛ ɪs ɴᴏᴛ ɪᴍᴘᴏssɪʙʟᴇ !
00:11 متاسف🖤:((((((((((((((((((((((((
00:10 غم ک تموم نمیشع:((((((((((((((((
00:15 یادتون نرع یادم کنیدا..(':
00:11 حـــق💔🖤:))))))))))))))))))))))
00:26 آیا در این سرنوشتِ سیاه ما میمیریم...؟🖤
00:31 .. .
00:08 آسیب خیلی جدی به سلامت روانم بزنه....
00:29 چرا؟؟؟ (
00:24 ِۧچًٕۛرۣۨٛاٝ دِۣٝٚیٌٌٍِگٕٚعًٍ ِٞنًِ۪ۧمِۭۚٚیٌٍِۚخٍِۚٞنًِدۣ۪ٝۧمۭۚ..(':
00:13 - دلتنگم (:
00:09 ولی تو یکی دیگه و ترجیح دادی تا با اون باشی)))
00:13 ولی اون بازم یکی دیگه رو ترجیح میده)
01:04 اگه خورشید طلوع کنه تو ناپدید میشی...(:🖤
00:15 عجب همداهه من بودیـــ...(:
00:09 ولی با کسی که تو دوسش داری..نه:)
00:05 چرا آنقدر میترسم از دستت بدم وقتی تو مال نیستی؟!)