00:07 ...........ذات آمریکا.........
00:07 ...........ذات آمریکا.........
00:39 اول به وطنم و بعد به شهرم حمله میکنید؟
03:27 حمله دشمن صهیونی به مدرسه ای در قزوین
01:00 هیچکس نبود در دامو بهش بگم..... مشابه ها
00:21 راستش به اینکه هنوز زندم افتخار میکنم..
00:13 وضعیت ایران این روزا... . عاشقش شدم😅🇮🇷
00:47 رقص خون و مرگ حرامزادگان جنگطلب بر جسد ایرانیان
01:20 اندکی تامُّل ..
01:25 ⭕️ کمک رسید!
00:12 چیزی نیست ! آمریکا داره میاد نجاتتون بده . .
00:30 برقصید و شاد باشید!انتقام میگیریم اشکتان را میبینیم و رحم نمی کنیم !
00:39 اقا برگرد،تورو به امام زمان برگرد💔
00:04 آسمان اسرائیل❌ اتوبان شهید حاجی زاده ✅
00:20 اینا هوش مصنوعین؟.............
00:18 راستش به اینکه هنوز زندهم افتخار میکنم
00:10 چه وقت چشمان خستهمان به جمالت روشن میشود؟😭
00:13 حالِ ما در عصر غیبت، حالِ بنی اسرائیل در زمان غیبت حضرت موسی است!🌻✨
00:11 کی گفته منو رفیقام تو جنگ ها بالاخره آروم میشیم؟؟؟؟
02:00 ۱۲۰ ثانیه عبرت از تاریخ
00:14 برید بگید شاید دیگر فرصت نباشد...
00:32 اتحداک آمریکا اسرائیل ........
00:18 IRAN:)
00:20 در تمنای فقط یکبار دیدنت🖤💔
00:33 عزیزتر از جان داشتیم که رفت..💔🖤
00:13 چی میشد اگه ایران میتونست حرف بزنه ...
00:24 مردم غیور ایرانی که هیچی براشون مهم نیست
00:10 جنگ ایران و اسرائیل ما آماده ایم
00:10 استوری غمگین جنگ . . . .