00:41 تو رستم تهمتنی بزن که خوب میزنی❤️🔥💪
00:41 تو رستم تهمتنی بزن که خوب میزنی❤️🔥💪
00:16 اینجنگباحکومته،نهمردمایران...
00:17 شما کجای شمالید؟!
00:23 به کدامین گناه کشته شد؟!(کپشن)💔 مشابه ها
01:00 این شاهکار اجنبی است.ناجی مردم که همان مردم را دارد می کشد😔😒💔
00:09 والاااااااا🗿🗿🗿🗿...............🗿🗿🗿🗿🗿
00:17 شــما کـجـای شـمـالیــد...!!؟؟
01:03 ما ایرانیم و ایران همیشه قد میکشد....
00:53 ولله نماند اثر از آل سعودی!☝️😠
00:14 ..............................
01:43 چشم در برابر چشم...............
00:35 عه!!!!! خونه رو برا چی زد!؟ 😐
00:30 سپاه بعد از افطار😂 ترجمه متن عربی توی تصویر داخل کامنت ها هست.
01:24 فرض کن که جنگ جای دیگست.......
01:12 هیتلر هزاران سال جلوتر از ماهم زندگی کرد
00:18 دید 90 درصد جهان به ایران...:)😮💨😎
00:45 یکم زیبایی ببینیم... مرگ بر اسرائیل 🇮🇱
00:39 🔥آخه اینها شعر است که میگویند😂
00:35 جنگ نظامی و غیر نظامی نمی شناسه فقط میکشه...
00:12 خبر بد برای ترامپ!😂✌️ تااااااانک خریدم😎
01:21 دختر دانشآموز ۷ سالهای که چند دقیقه قبل از انفجار از مدرسه خارج شد
00:35 عه! خونه رو برا چی زد!؟ 😐.......
00:13 وضعیت خیلی هامون این روزا .... :)
00:27 جنگ،پدر را میگیرد ،مادر را عذادار میکند،خانه را میگیرد ، و دردناک
00:12 امیدوارم حال همتون خوب باشه..💔
03:28 زیبایی>>>>>>
00:30 تنها مردمی هستیم که .........
00:36 بعله فرق ما اینجاس یهودی بدبخت