00:21 بدون همیشه تو دلمی.......!!!!!
00:21 بدون همیشه تو دلمی.......!!!!!
00:41 خدایی فک کردید دخترا بعد از جدایی راحت کنار میان (
00:14 سلامتی اون که رفت•••••••••••••:(
00:20 سختــــ ترین کـــــــــار دنیـــــــا! مشابه ها
00:31 هنوزم دیونه ترین عاشق این شهرمنم...💔🚶🏻♀️
00:29 #درِ زندگی رو بست ب روم، ک باز بشع بختش😅🖤
00:20 رفتنی باید برع...🙂💔
00:16 توهم برمیگردے..!
00:19 لَعنَتبِہاونکِہاَلآنماهِتہ...🥺🖤
00:14 دیوونه و روانی هم بودیم:((((💔
00:08 ط چه میدانی از حال بی تاب دلم(:
00:11 چیشدپس؟
00:25 چقدر سخته کسیو دوس داشته باشی ولی نتونی کنارش باشی
00:16 راهمون خیلی وقته از هم جدا شده
00:11 حق.............................
00:30 من فقط باید نداشته باشمت!
00:17 گلم پیشم نی اینه که مهمه کی:)؟
00:43 باور کن بی تو نمیشه......🥺🥺🥺
00:08 بِدُونٖ عُنوآنٖ🙇🏿💤
00:30 ولی تو اولین و آخرین ذوق این پسر بودی!:)
00:24 هنوزم نسخ اون چشای قهوه ایتم بچه :)
00:30 میخام فراموشت کنم اگه بزاره پاییز🍁🍂
00:17 آخرشم :(
00:20 نشستــه بود رو درخـــت (قلبمـ) 🌚🌜
00:26 کجا باید برم یه دنیا خاطرت تو را یادم نیاره
00:29 من بعده تو دیگه نمیتونم بشم عاشق؛
00:19 دیگه میرم کلافه داغون نباش...💔
00:25 قُفلی>>🤝🎀. ؛