00:07 🙃🖤🚶🏻♀️. مشابه:
00:07 🙃🖤🚶🏻♀️.
00:26 ..............................
00:08 ولی خب تو دوسم نداشتی..........
00:50 هنوز دوستدارم..خیلی دوستدارم..🥀💔
00:23 :)!..
00:24 من طاقتم کمه خودت بمون برن همه 🥺🖤🖤😔
00:13 هرشببهونهاتمیگیره.:)
00:13 چرا یهو اينجوری شد، چیشد یهو🙃💔
00:09 اوکی ولی حداقلش مراقب حرفتون باشید🤌🙂
00:33 مسیر قشنگی بود✨💔🖤///////////
01:11 اینجا بی تو سرده گل من..........
00:39 ــــــــــــــــــــــــــــ❤️🩹
00:20 گوه تو این دنیا لاشی....
00:26 جوری که هنوز دوسش دارم..🥺💔
00:20 _چطوری آخه دلبر؛؟...............
00:14 💔🤕............................
00:22 گلسنگم!......................
00:26 ﻧبودﻧت ࢪاﺣت ﻧي ﻤﯾشه بࢪڰٖࢪدي..): 🚶♀️¡!
00:37 من قبولش میکنم...........:) 🖤😥
00:05 ای کاش میشد بازم برگردیم ب همون موقع ها ک همه چی خوب بود...🖤
00:17 "من دوست داشتم همین"
00:15 دلم تنگته:((((((((((((((((((
00:14 منو یه بغض که نمیترکه💔🖤🥺()()()()
00:21 صـد بار بهت گـفتم نرو:) جـونم گـذاشت رف🥲