02:08 خدایا دیگه نگام نمیکنی نه:)) اخه تاکی؟:))
02:08 خدایا دیگه نگام نمیکنی نه:)) اخه تاکی؟:))
00:11 منو تنها گزاشت ...............
00:08 ++حقق :))))
00:14 من بلد نبودم بگم نرو، تو بلد نبودی بمونی؟:) مشابه ها
00:07 🙃🖤🚶🏻♀️.
00:08 شاید.......همیشه .....یه امیدی داشته باش
00:24 خدا هیچ وقت تنهات نمیذاره :)♡
00:07 ¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤|¤
00:09 به به چقدم عالی که تونستی من هنوز نتونسم:)
00:07 وقتی تنها بودی کی کنارت بود ؟!
00:16 وایی ذوقشو:)
00:15 .......من وقتی تو خونه تنهام😶😅
00:17 ..............................
00:08 دیگه نمیتونم نقش به آدم مغرور رو بازی کنم واقعا فقط میخوام گریه کنم
00:11 چقدر تغیر کردیم ،تو خوابشم نمیدیدیم که اینجوری تغیرر کنیم !!!!!!
00:16 ................🫠🖤................
00:11 دختر قوی باش. که هیچ پسر سوسولی لیاقت دختر قوی نداره
00:16 این واقیعته من هرشب این کار رو می کنم ولی چه فایده کسی نیس....🖤🥀🥺🤕
00:13 فقط میخوام برم ی جا تنها باشم تنها )
00:10 وقتی میبینم بدون من حالتون خوبه ....
00:15 چرا واقعا.....................
00:12 ................................
00:16 🙃💙
00:09 Wow GodWow GodWow GodWow GodWow God
00:08 نمیتوانی بهترین شوی، بدون این که بدترین باشی
00:13 ..................................
00:05 تنهایی
00:08