00:29 دلم گیره وای آسمانن...........:)
00:29 دلم گیره وای آسمانن...........:)
00:07
00:22 نصف شب میشـینم اینجا تنها بـی تـو:)
00:11 +چرا انقد میخابی ؟ _چون خابیدن منو از دردام دور میکنه :) مشابه ها
00:17
00:20 ` باورت`نمیشه`لذت`میبرم`از`تنهایی `
00:03 چقدر حرفاشون تلخه 🥲✨🖤
00:11 هوم .......................
00:11 حق تا کی؟
00:11 این قابلیت واقعا لازمه
00:10 نگرانشید؛
00:11 ههی
00:09 👾
00:08 وگرنه کیه که این روزا گوشیش دستش نباشه؟:)
00:14 انقدر خوبهههه........................
00:13 اوهاا
00:07 تهش یه روزی میمیریم:)
00:19 نمیخوام تنهایی از پس همه چی بربیام
00:16 هیچکس رو انقد دوست نداشته باشین که... ❤🙂
00:14
00:11 خیلی خوبه
00:24 خیلی فکر کردم فهمیدم اینا عشق نیست...💔👩🏼🦯
00:03 .......حالاهیخودتوبادوسمدارهگولبزن🖤!(:.......
00:15 اگ دنیامون یه جهنمه من ازت معذرت میخام:)
00:13 به نظرم دوستی فایده ای نداره جز حس اضافی بودن
00:06 . .
00:13 وای قلبم درد گرفت خدا کنه خدا واسه ی کسی نیاره
00:13 ❤️🩹💔❤️🩹💔................