00:26 ای کاش بودی کنارم دل تنگتم 😢🥲
00:26 ای کاش بودی کنارم دل تنگتم 😢🥲
00:15 ما روز تولدمان هم تنها بودیم.....
00:15 تـا خاییـ کـ چشمـ کـار میکنـد کسیـ حواسشـ بـ مـا نیستـ🖤
00:10 حساب کردم دردام!:)بیشتر از ضربان قلبمه...🖤💔🥲 مشابه ها
00:10 واس چیزای الکی، تاوان سختی دادیم:)🥲🥂💔
00:08 مغزم میدونستا ولی...........💔🥺
00:08 فقط دلم میخواد برم.................
00:10 . .
00:12 توهم ؟...........................
00:06 همیشهخودمبودموخودم...
00:14 ⇙ܩࡅ࡙ܭ݇ܥ߭ܝࡀ ࡆܩࡆ ࡅ࡛ܝࡃܭࡑ. . 🖤
00:09 قشنگه؟ من: no تنهایی قشنگتره
00:10 🔗🦋🍓🧸🔗🦋....................
00:11 ⸤ زنـבگی، ב؋ـتر شعریست پر از شاבے و غم.⸣
00:07 اهم. ما این جوریم ک...💔🚶🏼♀️
00:04 بسی حق.................!!!!!💔🥀
00:13 موفقیت یعنی قلب تو کم کن🖤 .
00:21 همه جوره زدین حرف پشت سرم.. هع😅
00:15 نمیدونم کجای راهو اشتباه رفتم🙁🖤
00:08 `همه حرفن و رفتنی. .🖤🕊️`
00:09 هیچ کس قرار نیست کمکت کنه پس به خودت متکی باش
00:16 من میرم، تا شاید تو قدرمو بدونی!!)))
00:22 تو نتونستی منو نگهداری.ـ. ـ. ـ. ـ.
00:17 تنهااااام:)))))))
00:15 چیزی نداری جز چند قطره اشک))))
00:13 ولی این آهنگ کوردی. . .
00:15 دارک
00:20 :::::::::::: 🖤🥀 ::::::::::::