00:16 لج کردم با خودمو تو بد کردم 🥲💔
00:16 لج کردم با خودمو تو بد کردم 🥲💔
00:15 می دونی بهترین کار تو این دنیا چی ؟
00:34 🥀...Mutsuzluğu bana sor
00:07 .............................. مشابه ها
00:12 یعنی میشه ،یهروز دوباره ببینمت
00:07 ماهایی خودمون حالمونو خوب میکنیم😑🖤
00:10 دوست دارم برم یه جا باشم دور از همه :)
00:09 مرا در کودکی شوق دگر بوددد🤙😅🙃
00:43 ما بد نبودیم بلد بودیم دنیا مارو نمیخورد...💔💔💔🥲
00:16 باشد که نباشیم و بسی قدر بدانند🙂💔
00:29 دیگه خیلی دیره...!
00:11 اذیتم نکن خودم میرم🙂 💔
00:19 گل منو اهلی کردن............ 💔🎀
00:07 ما که به هیچی تو این زندگی نرسیدیم؛ توام روش:)
00:08 . .
00:12 مرگ را ترجیح میدم به محتاج بودن به بقیه
00:14 تاحالا اینجوری غریبه شدی؟💔🥲
00:08 هیچوقت خوشحالیتو به دیگران نگو.
00:16 ادعات میشه ولی نمیفمی هیچم '͜' گوربح شوما
00:04 عادت ندارم درد دلم را به هر کسی بگویم….
00:11 خنده تلخ من از گریه غمگین از تر است
00:12 نسخ یه حالِ خوب..!:)🖤
00:10 وقتی یکی اونجوری که صدات میزد صدات میزنه...
00:12 این فرق بین منو تو هست،بفهم اینو😏
00:12 منم سرگشته ی حیران این زندون .......😂🐾🖤🌑
00:16 اینجوری میگذره🖤:)))))))))))))
00:39 دیگ احساس میکنم باید برم 🥲🚶🏻♀️...
00:09 مود اختاپوس و هرچی بزرگتر میشم بیشتر درک میکنم