00:08 ...............................
00:08 ...............................
00:21 دیگه حوصله ادما رو نداریم واقعا
00:13 هر #چقدرم دوسش داشته
00:11 احساس تنهاییییییییییییییییی مشابه ها
00:20 مامانت میدونه برا بچش میمیرم:))🍷🫀
00:14 من فقدر یکی رو میخوام...که بدونه من هم یک انسانم.!
00:07 قهرمان خودت باش` ️ be your own hero`
00:11 🖤
01:20 امید وارم هیچ وقت این ویدیو رو درک نکنید
00:03 دغدغهشفردابود،شبشمرد!
00:07 وقتی دل گرفتم.........😔🖤🥀:)
00:06 چیزی که مال منه،مال منه اینو بفهم🙃🤏
00:06 ..............................
00:08 بله بله ، صحیح.........://////
00:08 چه تنها بودیم و نمیدانستیم !؟
00:28 روانشناسان چقد قشنگ میگن😔ولی خوب غمگینه دیگه
00:08 وقتی کسیو نداری باهاس درد دل کنی🙃🥹
00:38 شاید اون یکی دیگه رو دوست داره...
00:22 آرمی ها درک میکنن ☹️😂........
00:15 خیلی جالبه ،دیگه خودت خودتو نمیشناسی🙂
00:08 یاع یاع ..روش منننن😂🖖🕳🕳🕳🕳🕳
00:09 چیزی ندارم بگم بخونش.............. :
00:22 وقتی میخوایش نمیخوادت هعیی ...💔🥀
00:13 من بی احساس نیستم،فقط آدمش را پیدا نکردم :)
00:19 خدا میبینی دلدارم رفت یارم رفت💙...
00:08 درسته من کاری از دستم بر نمیاد:)
00:12 {... منت کشی ممنوع...} 👌🏻😉😆
00:10 𓆩♥️𓆪 سیوینگ لاو ┈━•━•━•━•━•━•━•━•━•━•