00:59 چقدر قشنگ میگه :)
00:59 چقدر قشنگ میگه :)
00:09 بگو اشکای منو به خنده های کی فروختی نامرد:)))
00:05 خلاصه دیگه هیچی... قشنگ نیست:))🙂🖤
00:14 تنهاییه دیگه چه میشه کرد...؟:): مشابه ها
00:09 غمگین
00:11 بدون شرح،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:21 ولی این جمله بتاش خیلی حق بود ›››
00:24 روزی که شروع شد،فکر نمیکردم قراره اینحوری تموم شه:)
00:54 سلامتی سربازا 🙋🏻♀️🤍
00:15 من همیشه غمیگن بودنم را قایم کردم، ولی دیگه نمیتونم ،دارم نابود میشم👋
00:06 کسایی که باهاشون زندگی میکنم
00:04 چرا بخاطرش گریه می کنی ...؟! وقتی...🙂
00:08 اهههه ریام ای زندگی 🖤💔❤️....)
00:03 از تنهایی بمیر ولی خودتو به.....
00:04 )()()()()()()()()(()()()(()()()()()((
00:08 حرف؟
00:59 درونگراها🫠🍃👀----------------
00:15 :)
00:15 وقتی تتلو از تنهاییش میخونعـــــــــــ
00:22 ______________________________
00:07 ای کاش ... 🥲💔🤕
00:15 کلیپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ
00:14 عررررررررررر................😭😂
00:17 ..............................
00:14 خسته شدم.......................🖤🖤
00:05 I know one day, I will forget you
00:08 واسه برنده بودن باختن اولین شرطه
00:07 گذر زمان آدم رو عوض میکنه، ولی اتفاقات توی گذر هم مهمه