00:26 یه چی بده دود کنم یادم برن آدما🤞🍷
00:26 یه چی بده دود کنم یادم برن آدما🤞🍷
00:20 از صدات متنفرم... از اسمت متنفرم
00:22 ..........
00:19 ولی تو فقط روی خندون منو میبینی مشابه ها
00:05 امیدوارم هرکی جز من پیامتو رو گوشیش می بینه...
00:18 ار همیشه تنها بودن قشنگ...🥲🤍
00:27 او ناراحتیام هیچ وقت، کنارم نبود:)
00:08 ته ته خط همینجس .
00:13 سِخلماخ....😕💔💔دلتنگی خیلی نامرده 🖤🖤
00:18 ^^ عنوانی ندارم ^^
00:17 نرسیده به ۳۰ رد دادیم ...🩸⛓️🙂
00:16 💤👀
00:06 ...............................
00:37 حقتر ازین کلیپ پیدا نکردم خدایی💔🖤
00:14 میدی بهم حس تنفر. ؛
00:12 وقتی داری صحبت میکنی هیشکی توجه نمیکنه
00:08 واقعا حالم بهم میخوره از کارای اجباری
00:28 .𝑰𝒏𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈
00:09 الان کجایی!:)💔...............
00:12 جدیدنا....هرکی هرچی میگه رو مغزمه....🙂
00:16 (:...........Mood...........:)
00:11
00:11 شاید مهم نبودش حرفم برات.
00:13 ببخش که دیگه نمیتونم ببخشمت🙂💔
00:14 حامیـــم دوس دارین؟نظرات بگین فعالیاتا بیشتر میشه🥹❤️
00:14 وقتی میفهمی دیگه واسش هیچ اهمیتی نداری:)
00:05 ولی من هیچوقت به ذهنم خطور نکرد اینطوری کنم...
00:13 پسرا جلوی کسی که دوس دارن😂💔