00:15 بهترین رفیقتو داری هنوز؟! 🤔🙃
00:15 بهترین رفیقتو داری هنوز؟! 🤔🙃
00:15 الان تو اونجایی من اینجام با ی دل تنگ:)💔
00:23 دلم لک زده واسه چشات:)))🥲💔
00:07 من روانی ام ،خب؟ پس ولم کنید!! مشابه ها
00:11 تا وقتی جای من نیستی،بهتره فقط خفه شی!
00:11 تنهای فقط اونجاش که.....☠️💔❤️🩹
00:27 هیچوقت💔:)))))))))))))))))))))
00:11 ما هم دوست داریم خوشحال باشیم😄🖤
00:26 منم از این چیزا متنفرم.... و دوست دارم خوشحال باشم 🥲💔
00:18 رهاکردن آسان نیست و نخواهد بود
00:17 ماهم که امانت دار،بزرگش کردیم دادیم به یکی دیگ
00:08 امیدوارم درکش نکنید:)!
00:12 :).............................
00:15 هرچی بم گفت نمیرم..زودتر از همه رفت..!
00:16 از اینکه با یه نفر دیگه خوشحال تری،متنفرم!^_^
00:25 چطو شایع میخونه ما یاد تجربه های خودمون میوفتیم👤
00:50 منبهعنوانیکدرونگراتنهاییبیشترترجیحمیدم.... 🫴🫡
00:13 مامانبچمرفتنکردفکربرگشت🌚💔🌃
00:26 یه چی بده دود کنم یادم برن آدما🤞🍷
00:13 یه حس بی حسی نسبت به هر حسی:((
00:07 بابت تمام شب هایی رو که با گریه گذروندی.....!
00:26 مامان من به امیدتو دارم ادامه میدم:)
00:13
00:14 مگه شوخیه؟!...عاشق کنی ،تنها بذاری منو با خودم.!🖤
00:13 💔:)))))))))))))))))))))))))))
00:12 عشق____چیز قشنگیه💫. نزار به خاطر__ادمای°بی لیاقت ازش.{متنفر} بشی💔
00:20 I'm fine:)💔
00:15 ..................................