00:26 حرف های سرد تو اینا همش بهونه بود 😭💔🖤🥀
00:26 حرف های سرد تو اینا همش بهونه بود 😭💔🖤🥀
00:10 جَهانحِیرانکارِما،وَماحِیرانِکارِخود🪐🖤
00:09 گریه لعنتی ...لعنتی..لعنتی......
00:09 با من از قوی بودن حرف نزن))))) مشابه ها
00:08 تو زندگی من...................
00:32 یکی از آهنگ های قفلیم 🎧✨️
00:04 کمی حق .......................
00:26 میخوام از ته دلم بهت بگم که این حس یه حس معمولی نیس:))🫀
00:14 چرا یه روز خوشی نداریم 😔🖤🥀🥀
00:25 این جوون ماتم دیده ....✋🏻🙃🖤
00:26 شدم اونی که میترسیدم از تصورش:)
00:08 اگه می شد برگردم به عقب سلام که هیچی ادم حسایت نمیکردم 🚶♀️
00:07 ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:13 این چه دردیست ک مبتلایش شدع ام ...😞😪🚶🏼♀️
00:39 'متنی برای بیان حالم ندارم...؛!'️
00:08 ط چه میدانی از حال بی تاب دلم(:
00:17 🖤🚶
00:09 ................................
00:17 گلم پیشم نی اینه که مهمه کی:)؟
00:09 اگه بهونه بیاری به ضعف هات قدرت دادی!
00:09 هه🫥 ما حتی یه نقطه مشترکم نداریم
00:10 من برم،هیچ کس تنها نمیشه،بلکه خوشحالم میشه:)
00:09 ولی قول موندنت هنوز تو صفحه ی چت هست
00:30 چیزی ک باید از دنیا حذف بشه اعتماد کردن و وابسته شدنه 🙃..:)
00:08 چنان حالم بده ک میخایم فقد داد بزنم
00:20 کمه دوتا چشام واسه دیدنتت🙂✨️🎀
00:11 اِحــسـان دریــادل.............. 🚶🏻♀️
00:09 Allah'ım bu dünya güzel bir yer değildi kimse ağlayarak doğmaz :(