00:13 دَستِ خُودَم نبود یهو وابَستِه ات شدم💔🥀
00:13 دَستِ خُودَم نبود یهو وابَستِه ات شدم💔🥀
00:09 ولی شما زندگیمو نابود کردید...!👋🏼🖤🙂
00:12 عه یادم نبود من تنهام :) 🖤🚶
00:17 عآمـــ.. ... .! مشابه ها
00:19 کلاً دنیای عجیبی داریم ، خیلی عجیبه
00:50 دیگ از هر نظر تنهام حتی عشق آهنیم هم تنهام گذاش💔🚶
00:07 وقتی تنها بودی کی کنارت بود ؟!
00:06 از ته اعماق وجودم حسش میکنم))))+
00:19 کسی هست شمارو واقعا بفهمه؟!
00:16 کراش العامین
00:11 چرا انقدر میخوابی؟.............
00:09 ....... حرفی نی........... 💔
00:09 تلاش یا میرسه به خاک یا میرسه به اون چیزی که میخوام
00:12 ______________________________
00:14 نصخ یه نفرم ک منو درکم کنه ...🥲🖤👩🏼🦯
00:26 وقتی خود قدیمتو با الانت میبینی..!🖤
00:13 اوج قدرت :)
00:11 گاهی اوقات از همه چی خسته ای حتی خودت... (: 🖤🖇
00:06 (:
00:14 تنها باش ولی قلبتو به کسی نده که داغونت کنه🔪😅
00:03 پای رفته را میتوان برگرداند اما دل رفته را هرگز !
00:22 آروم میکنی حال بد منو:)))🍷🫀
00:17 همیشه اونی که همرو میخندونه خودش از همه غمگین تره:)
00:26 حرف های سرد تو اینا همش بهونه بود 😭💔🖤🥀
00:44 چرا وقتی ادمات اذیتم کردن چیزی بهشون نگفتی؟
00:14 غــمــگــیــن . گــول کــســی رو نــخــور 🚭⛓️
00:25 تا هستیم قدر بدانید اون دنیا آنتن نمیده
00:12 of loneliness I enjoy..🙂🖤