00:26 ......ولی شیرین و مریم........
00:26 ......ولی شیرین و مریم........
00:22 وای واقعاً این سکانس اوس موسی رو کم داشت
00:20 تاسیان یه حسه, یه تراژدی بی نقص...
00:09 و تاسیان یه شاهکار فراموش نشدنی بود مشابه ها
00:16 دیگران آزارم میدادند فقط او بود
00:29 جهان به اعتبار خندهی تو... زیباست (: 🫀🤍🫂•
00:16 زیبایی زنان ایرانی در قاب تصویر این ویدیو مجموعهای از تصاویر زنان ایرانی با حجاب و لباسهای پوشیده است. این تصاویر زیبایی و تنوع زنان ایرانی را به نمایش میگذارند.
00:26 کافه نادری -ترکیب جذاب شهرزاد و تاسیان
00:13 ..........زدش؟؟؟؟.............
00:16 من سر بابام با هیچکسی شوخی ندارم.)
00:21 احساسی که جمشید داشت فقط تاسیان میتونه توصیف کنه
00:20 کاش همون موقع که خوش بودیم همه چی تموم میشد
00:20 دلتو میتونست ببره ولی خب عرضه نداشت
00:11 ترکیب برنده =دایی+خواهر زاده😀😀
00:25 معلومه که اونور اینکه دیگه فکر کردن نمیخواد
00:24 اگه ایرانی هستی پس با یک لایک ثابت کن
00:29 تا وقتی تاسیان هست دیگه چه نیازی به دیزنی داریم
00:29 وقتی نویسنده هر دو سریال سرکار خانم تینا پاکروان باشه
00:13 هیچچیزنِمیتونِهجآیگُزینِتوبآشِه🥹❤
00:29 انتظار دارین من غش نکنم برای این سکانس ؟!
00:28 دیگه نگو بچم از این به بعد بگو بچمون
00:32 ولی ما آرزوی این سکانس رو با خودمون تو گور میبریم
00:18 برادر تا عاشق کسی میشه دختر مردم رو بدبخت میکنه
00:18 واقعا آخه چرا باید اینجوری میشد؟
00:29 باشد ك نباشیم و بسے قدر بدانند...!
00:27 آره ما همون نیاز به یه مریم داریم مگه نه؟؟
00:15 خیلی قشنگه🤍🥹 دیالوگ سریال های تینا پاکروان:)
00:10 ول نمیکنی؟ _ نه ول نمیکنم 😂🎀