00:19 استوری عاشقانه سکانس خوب سریال تاسیان
00:19 استوری عاشقانه سکانس خوب سریال تاسیان
00:29 گفت باتربیته ؛ نگفت ک زرنگه😎😌😂
01:01 اعتراف کنید همون دوست داشتیم، عضوی از این خانواده باشیم.
00:28 ولی خانم پاکروان ی سعید و مریم به ما بدهکاره🥺🫀 مشابه ها
00:09 دوستت دارم تا بینهایت ...!!!!😙🥲
00:26 کنارت حس خیلی خوبی دارم...)!🖤
00:29 تاسیان می شود بی تو...!!!🙂🥹😞
00:26 اگه دیدی کسی دوستت نداره بدون که
00:33 قشنگ ترین خاطراتم بود با تو ..
00:29 مگه نع شیرین خانوم؟! ولی پایان فراموش نشدنی داشت
00:18 در انتظار تو میمیرم و...
00:29 تاسیان یعنی چی؟! یعنی حس از دست دادن 🌑🤍
00:23 اره خیلیا دلشون میخواست دریا باشن.
00:09 👋🏽🫂❤️🩹...................
00:21 اما تو قشنگ تری!:)🙂❤️🩹🤌...
00:22 🙂❤️🩹🖇......................
00:15 ولی هما چه قشنگ گفت.......🥲💔
00:23 واقعا دلم تنگ میشه فیلم خیلی قشنگی بود🥲💔
00:15 ولی قند مریم رفت...........💔💔💔💔
00:09 ولی تاسیان یه شاهکار فراموش نشدنیه..🥲
00:18 همیشه فاصله بوده :))))))))))))
00:36 یعنی یه آدم میتونه چقد خوش شانس باشه؟
00:11 توت فرنگی اصلی زندگی من🍓🍓🍓🍓
00:25 ))))))))))))))))))))))))))))))):
00:25 در جان عشق من شوق جدا شدن نیست
00:18 همیشه فاصله بوده.............. 🥲🥲
00:25 وای که من با دیدن این سکانس مردم
00:16 سکانسی که از اول دوست داشتیم ببینیم نه اخر