00:20 #موزیک خیلی خوبیه گوش کن....💕🕊🌙!
00:20 #موزیک خیلی خوبیه گوش کن....💕🕊🌙!
00:07 وایب روزای بارونی .............🙃
00:17 🇰🇷;-) ......................
00:17 بحث بحث لیاقته که تو نداره بیب:)) مشابه ها
00:56 از بین آدم های این شهررر...🌧🤍✨️
00:15 دارم از اون کوچه رد میشم که تو رو توش گمت کردم:)
00:08 لحظات آرامش بخش: ویدئویی برای تفکر و حس خوب یک ویدیو کوتاه با پس زمینه ای از یک مکان زیبا با نورپردازی گرم و موسیقی آرامش بخش. این ویدیو می تواند حس خوبی از آرامش و تفکر را به بیننده القا کند.
00:19 کاش بهش می گفتم.............:)
00:07 وایبش فقط..🍷:))
00:14 :)🌧️ Yağmur olsam yağsam sana
00:17 منم از اون کوچه رد میشم که تو رو توش گمت کردم:(
00:23 میای؟ :)
00:08 طبیعت🛤 وایبشووووووووووووووو🤤💫🌪
00:36 🖤✨
00:08 وقتیمیرسمخونه:
00:15 استوری بارون تنهایی ماشین دور دور
00:16 💔...Adını bile söylemeyin
00:21 می خوام فراموشت کنم اگه بزار پاییز
00:24 بیتوهرشبایندیوونهمستنگاتزیربارونه:))
00:14 قلبتو به ڪسے ڪه تو رو نمیفهمه امانت نده!
00:05 خیلی هم قشنگه😼
00:37 شایع زیادی حق نمیگه ......!؟
00:18 ^^ عنوانی ندارم ^^
00:11 ببین راستشو بخام بت بگم اصن قرار نبود عاشق بشم
00:21 اگه الان میخوای بری دیگه برو...🖤
00:12 [بـارون] زده ...خـیـس شـدع °رولــم°مهــم نیس!
00:08 ✦فکرمیکردیاونمنیمهایازوجودته✦
00:05 هعی......... 🚶♂️🚶♂️🚶♂️🚶♂️💔