00:06 [[[[[[[کلابیخیالشدم🗿🚬]]]]]]
00:06 [[[[[[[کلابیخیالشدم🗿🚬]]]]]]
00:17 داره بارون میزنه نم نم.....:) ♥
00:18 خیلییی قشنگه اهنگش،
00:22 👩🏻🦯 💤 مشابه ها
00:25 باز بارون شدو باز...حامیم!....
00:13 دلتنگی زبون نفهم ترین حسه.... :))
00:17 ..............................
00:10 ولی نباید تو بچگی آنقدر اختاپوس بدبختو مسخره میکردیم🥺❤️🩹
00:23 ترکیبش=بهشت🥲☔️
00:14 بارون زده...
00:19 .............,................
00:29 ..............................!
00:12 من خسته ام از این دیوارها:(((((
00:07 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
00:24 😂😂 فقد اخرش
00:12 با توکل به خدا، به آینده فکر نکن یک نوشیدنی خنک و گوارا همراه با پیامی دلنشین برای آرامش روح: به خدا توکل کن و نگران آینده نباش، چون او بهترین را برایت رقم میزند.
00:06 ولی وایب روزای بارونی🫠🤍🌧
00:10 دیگه درد هاتم برای کسی مهم نیست:)
00:07 :)))))))))))))))))))))))))))))
00:21 🫀زهرا عشقم🫀 با تموم جونم تا ابد عاشقتم♥️💍
00:07 آره واقعا .................
00:15 وای از این نوع آدما کجا پیدا میشه منم میخوام😂😂😂
01:05 آخرشم تا آخرشب من موندمو اون خاطرات ...:)))
00:05 و من در نهایت شبی از دلتنگی تو، تمام میشوم.
00:13 هنوز یک تیکه از قلبمو پیش خودت داری♡
00:07 هوایی ك شدیدا نیازش دارم🌧️
00:16 ............سکوت...........💔🙂
00:33 بزن بارون `ولی آروم`............