00:22 اگه قهری بامن باشه 😭🖤.......!
00:22 اگه قهری بامن باشه 😭🖤.......!
00:19 ای اربـابم نـکـنه نـیـای...💔
00:15 میشود نیمه شبی من فقط گوشه بین الحرمین اشک بریزم....
00:18 یا ابا عبدالله الحسین:))))))))) مشابه ها
00:06 هرکسی در دل خود یادماست!زائر ماست
00:26 کربلا نرفتی....................
00:10 یه جای دعای عرفهــ...! 🥺💘🥺💘
00:11 دوستت دارم اربابم..♥️
00:14 من کربلا برم خوب میشم=(((((((((
00:15 من زنده ام فقط به هوایِ محرمت : )
00:20 ما به خونهمون، به آغوشِحسین برمیگردیم..🥺❤️🩹
00:32 تکلیف امروز :🥲:///////////////
00:20 ورنه حسین میداد نان مارا 😔💔
00:28 به امام رضا میگم دردامو :)
00:08 یه لحظه وایسا؛امام حسین کارت داره🫀؛)
00:26 دلم تنگ شده برات چکار کنم.....
00:28 پُـر دردمـــــ🥀
00:15 جوون های هیئتیمون...........😎
00:24 یبرنژاد.........................
00:27 تو قلبم نمیتونه کسی جاتو بگیره
00:29 جان ها به فدایت آقای اباعبدلله💕
00:30 لبیک یاحسین. .
00:10 دلخوشی ما بعد از امـــتحانات خرداد♡
00:17 از ازل مهر تو درطینت ما بود حسین. ما ومهر تو فقط لطف خدا بود حسین
00:19 الحمدالله که تویی یارم اباعبدالله...)♡
00:24 مذهبی برای محرم زنبنیپزپزپزوزوزویو
00:08 باشه ولی ، هیچکس نفمید:)!.....
00:30 شما اینو میشنوید چه حالی میشید ؟!...