01:03 هرڪیغمیڪیوخورد،منغمڪربلا🙂🫀
01:03 هرڪیغمیڪیوخورد،منغمڪربلا🙂🫀
00:16 و این صحنه، تسکین درد های من است`
00:06 شما هم امتحان کنید ببینید چی در میاد
00:05 سوالم این ؟ فقط من اضافی بودم اقا 🥲💔 مشابه ها
00:17 منم دلم میخواســت جای تو باشم😢
00:17 ماه عاشقی دوباره شروع شد......
00:22 4 تا از بهترین تصویر های زندگیم یا صاحب الزمان❤️🩹
00:22 جونم به فدای لب تشنه ات آقاجان..💔💔😔
00:05 بر لوح دلم از ابتدا نام تو بود اربابم❤️🩹
00:21 رو به حرم رو به حسین حالم تو کربلات خوبه حسین ❤️
00:16 قلب هر سینه زنی ماتمسرای کربلاست ❤️🩹🖤
01:09 یا حسین(ع) خیلی آقایی...🥺💔
00:14 اعوذُ بِکَ من الهَمِ والحُزن..!🖤
00:07 دلتنگ این حرمت دلتنگ اون ضریح شش گوشه ت😭
00:08 السلام علیک یاقمربنیهاشم یاعباس✋
00:16 روحم بعد مرگم ، آواره ی توست : ) ♥️
01:28 یا علمدار بی دست دستمان را بگیر🤚💔😭
00:25 آرزوی نوکره که پیش آقاش بیاد... بزار بیام کربلا حالم سر جاش بیاد
00:24 دنیای من........آقای من.........💔
00:27 یه گوشه از کرببلا فقط...💔
00:23 غیراز غم معشوق در جهان خبری نیست
00:15 لبیک یا حسین🙏🏻😢🖤............
00:15 این حسین کیست که همه ی عالم دیوانه ی توست🖤🏴
00:23 اصلا منومیبینی(:💔 صدامو میشنوی؟؟(:
01:04 السلام على من الإجابهًْ تحت قبته✋
00:54 الهی دورت بگردم یا حسین اباعبدلله(ع)🤚😭
00:24 من خب با عشق تو قد کشیدم آقا🥺
00:29 - ومَاالجَنَّةغَیرُکَربلاء ؟ :)