00:19 خوش به حال ما که عمری در پی ات آواره ایم💔
00:19 خوش به حال ما که عمری در پی ات آواره ایم💔
00:12 از لحاظِ روحی نیاز دارم بیام کربلا !(:💔
00:13 تو چرا جور گنه کاران عالم میکشی..
00:26 .............اقاجان................. مشابه ها
00:19 .........وبازهم بگیم ازحرم اقاجان............
00:10 ........حرم اقاجان............
00:30 ...میشه اسم ما رو هم بنویسی عموعباس...؟!💔🥺
00:11 تهرویایمنه -کربلا-
00:17 یا حسین مارو از کربلا محروم نکن 💔
00:23 زندگیتو مدیون کی ؟! مدیونِ سه ساله ی امام حسین:)
00:19 تنهایی چرا😭😭😭...............
00:21 داره میاد دوباره باز بوی محرم🥺🖤🌱
00:28 ............یاحسین..............
00:21 این روزا قلب من شکسته بد جوری 💔🌿
00:15 اصلا حسین جنس غمش فرق میکند. . .
00:10 گفتی دل شکسته باید اورد دل از این شکسته تر می خواهی؟💔
00:14 گفتمفراقرابهصبوریدواکنم ، صبرمزیادنیست.. چراادعاکنم ؟( :💔
00:08 و دلم برای محرمت تنگ شد.......
00:46 سلیسوسادهبگویم ؛ دلمگرفتهبرایت ..¹²⁸ 💔
00:38 میزنن قلبم داره میاد دوباره باز بوی محرم
00:25 تو با این سلیقهت سلیقه منو مسخره میکنی؟
00:19 از تو دست بکشم؟ ابدا ابدا ..💔
00:26 انت النفس المختلف انت الحسين الغالي
00:12 اصلا خبر داری؟؟؟؟.............
00:56 به قد شاهای جهان تو روضه کیف کردم
00:16 ولی خودمونیما عجب اسم قشنگی داری... 🫠💔
00:10 نیومدنم برای کدوم گناه منه؟؟🥺
01:19 صل علی خون خدا از مداح طاهری...