00:06 کنار میزارم انچه باب میلم نبود:)
00:06 کنار میزارم انچه باب میلم نبود:)
00:06 واقعا درست گفته 💯👌🏻😁🪐هعی🤕
00:14 من یکی نشستم سر جام وقتی کسی نیست چه کار کنم😅😅
00:08 از همه ادما میترسم از وقتی که رفتی🤕🤕🥺🥺 مشابه ها
00:07 ««««««با هیچ کسی دگه شوخی ندارم»»»»»» 😏
00:17 «««««««««هعی»»»»»»»»»»» 🤕🥺🥺🥺
00:10 واسِهکَسیبِمُونکِهمَعنیمُوندَنرُوبَلَدباشِه! 🤍🫧