00:06 کنار میزارم انچه باب میلم نبود:) مشابه:
00:06 کنار میزارم انچه باب میلم نبود:)
00:06 واقعا درست گفته 💯👌🏻😁🪐هعی🤕
00:14 من یکی نشستم سر جام وقتی کسی نیست چه کار کنم😅😅
00:08 از همه ادما میترسم از وقتی که رفتی🤕🤕🥺🥺
00:17 «««««««««هعی»»»»»»»»»»» 🤕🥺🥺🥺
00:10 واسِهکَسیبِمُونکِهمَعنیمُوندَنرُوبَلَدباشِه! 🤍🫧
00:24 دقیقا منم .................... ):(
00:37 لعنت بهت همه چیز رو خرابش کردی...💔
00:25 ::::::::::::: 🎶 :::::::::::::
00:56 دوباره یه روزِ پر از حسرت رو با فکر کردن به تو شروع میکنم🖤
00:22 :::::::::::: 🥀🙂 ::::::::::::
00:14 آدما تو عصبانیت حرف دلشونو میزنن بقیعش لفظع ❌🙌🚶♀️
00:41 🥀:)..Kalsam yerim dar gitsem yolum uzak
00:32 🥀Ömründen aldın beni benden
00:41 ::::::::::::: 🤍 :::::::::::::
00:45 خبری بود به یعقوب که یوسف در مصر...
00:33 ::::::::::::: 💔 :::::::::::::
01:11 قشنگ با این موزیک بیکلام روحت جلا پیدا میکنه
00:20 انقدرباتنهاییحالمیکنم>>>
00:25 تنها نقطه مشترکمون با سارن.............
00:27 .............🙃💔...............
00:14 بعد از مرگم!!🖤💔🥺............
00:15 بدونعنوان😂🤌🏻
00:25 .