00:17 «««««««««هعی»»»»»»»»»»» 🤕🥺🥺🥺 مشابه:
00:17 «««««««««هعی»»»»»»»»»»» 🤕🥺🥺🥺
00:06 کنار میزارم انچه باب میلم نبود:)
00:14 من یکی نشستم سر جام وقتی کسی نیست چه کار کنم😅😅
00:08 از همه ادما میترسم از وقتی که رفتی🤕🤕🥺🥺
00:10 واسِهکَسیبِمُونکِهمَعنیمُوندَنرُوبَلَدباشِه! 🤍🫧
00:07 ««««««با هیچ کسی دگه شوخی ندارم»»»»»» 😏
00:13 تو و رفیقت باز هم غریبه شدید :)
00:13 اگر یک روز برگشت سمتت...
00:27 برات مهم نیست...!💔
00:23 دلم غریبه رو ساده شمردم 🥺✖️🌙
00:12 احساس ناکافی بودن و حمله ی عصبی همچین چیزیه:
00:09 🖤🌚me mood
00:18 ✨💵>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:27 نه میتونم جلوت این بحث رو بازش کنم:)
00:18 اوج میگرفتم•••ب سمت ت لا دره ها•••
00:12 ................................
00:16 هعی..؛) •
00:15 پو میری پی زندگیت من پی مردنمــــــــــ
00:21
00:12 بزرگترین دروغ ما دخترا : نه خوبیم
00:31 درد داشت این سکانس............
00:15 منخدمپُرهمعظّلم!!🙂🤝🏼
00:11 نتونستم حرفمو به ادما بگم به گیتارم گفتم
00:25 ؛