00:16 اگه لایک کنی و فالو ممنون میشم 😘😘😘
00:16 اگه لایک کنی و فالو ممنون میشم 😘😘😘
00:35 بچمممممم:|||| اشککککککــ:))❤️🩹🥀
00:10 لاو خاص🎭🦋
00:19 همونجا که حامیم میگع من از قصد جوابتو نمیدم صدام کنی بیشتر مشابه ها
00:04 دخترا بعد گریه:
00:06 بهترین هدیه که خدا بهت داده چیه :... کامنت کن
00:25 کآرما میگه: هرچه با هرکه کنی بر تو همان میگذرد.....!
00:14 چقدر برای این چهارده دقیقه گریه کردیم😭❤✨