00:13 باعث گریه های هیچ دختریـ#نباشـ3>(((:
00:13 باعث گریه های هیچ دختریـ#نباشـ3>(((:
00:09 حقیقت محضه ، خیلی درد داره ، دارم نابود میشم ! 👌🏻😪
00:13 خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است.
00:16 قلب منی همه همو غم کنی .....🌑 مشابه ها
00:11 هیچوقت نفهمیدم تو چطوز تونستی منو اینقدز وابسته ی خودت کنی
00:14 بدترین صحنه ای که میتونی تجربه کنی💔🚶♀️
01:09 آی ستاره پشت کدوم ابری؟؟؟؟؟🫠..
00:41 دلتنگ دوست دارمایی که وسط گریه هام بهم میگفتی:)
00:19 من ماه ها برات گریه کردم..!
00:15 یعنی میشه امشب بخوام فردا بیدار نشم؟
00:09 خیلی خب خب پس تو میخای با من مبارزه کنی!؟
00:17 امشبم مثل هرشب...برات گریه کردم 👨🏻🦯😞❤️🩹
00:16 ناز ابرو تو معجزهای مجنون تم لیلی:)🫠
00:20 :)🖤
00:14 تو نگام کنی........ 🥺😅🖤...!
00:08 قرار نیست چون دوسش داری خودتو نابود کنی
00:33 بعضی از دخترا سر هر چیزی گریه میکنم🙃🖤
00:20 اما ترکیب هایده و مهراب بدجور به دلم نشسته😢🖤🥀
00:28 😂😂💔 .
00:15 !"هر موقع،هوس کنی نیستم💛🌝🌚🖤"!
00:21 آردا گولر 🤍⚽✌🏽..............
00:09 با همون دستمالای که دوست دارین گریه کنم اگه نرقصم بی...
00:51 چرا گریه میکنی (:🥲❤️🩹. .
00:19 بخند بلند تر از گریه های که کردی و کسی ندید🖤
00:15 بلدیپیرسینگدرستکنی?🤏🏻🕷
00:16 تهیونگگگگگ گریه نکن دیگه گریم میگیره، جیمین شی چرا تو انقد مهربونی🥺😭
00:20 کارما میگه باعث گریه هر کسی باشی::::)
00:16 واسه تو گریه کردم ــــــــــــــ