00:40 چِ بی هوا هوایِ گریه دارم:)...
00:40 چِ بی هوا هوایِ گریه دارم:)...
00:12 Pov: آخه چجوری فراموشت کنم؟
00:15 امسال هم گذشت باغم سال جدید چی کنم🖤😓
00:21 نمیتونم آدما رو به راحتی از توی زندگیم حذف کنم.... مشابه ها
00:07 مگه میشه کسی نشناسه اینوو. 🙂🤧
00:18 شایدروزیجانمراترککنمولیتوراهرگز؛✨❤️🫂
00:15 من دلم می خواد یبار امتحان کنم یه همچین چیزی رو😍
02:48 ولی من با این ویس خیلی گریه کردم:))
00:09 من که میخام امتحانش کنم ببینم میشه یا نه
00:18 آخر ی شب این گریه ها سوی چشامو میبره:)
00:17 اصن دلم میخاد هرجور دوست دارم زندگی کنم..:)🤌🏻😏
00:55 ادیت درخواستی:..................
00:07 این حجم از حق رو نمیتونم تحمل کنم
00:22 عادت کیوت جیمین ، که تو آخرین لایو نتونست انجامش بده ! 💔🥺
00:13 دیدین چقدر باحال بود فکر کنم همتون ضایع شدین 😂😂😂😂😂
00:19 باید برات اسفند دود کنم این که...👀❤️
00:24 گریه کنه! بخنده! یا بمیره!:)
00:05 فکر کنم بزرگ شدن همین باشه ..........🖤
00:12 میخای گریه کنی؟ گریه کن بیتربیت
00:09 ماه تولدت و برام کامنت کن ! 👌🏻🙃 من خودم متولد تیر هستم 👌🏻❤️
00:15 ولی خیلیامون با این آهنگ گریه کردیم :))
00:09 مامان جان حد اقل باید اجرامو تموم کنم😂🌙
00:15 جوری که دوس دارم فامیل رو بدرقه کنم😂
00:15 آخر شبا منم و بالشتم و گریه های که بند نمیاد 🥲🖤
00:08 چرا من باید تغییر کنم؟
00:06 اولین روزی که مغازه باز کنم😕🤣
00:14 بلند گریه کن وقتی از دنیا متنفری🙃🙃
00:26 اسپند دود کنم .................)